Какво представлява Local SEO

Локално SEO е стратегия за подобряване на вашето онлайн присъствие, за да получите по-добро класиране в резултатите от местните търсения в търсачките. Тези търсения се извършват в много търсачки, но локалното SEO се фокусира най-вече върху оптимизирането на сайтове за потребителското търсене в Google.

Как работи локалното търсене

Ако търсите услуга, като например: „изработка на сайт Стара Загора„, местните резултати може да се показват като изглед по подразбиране над цялото органично съдържание. Google ще разбере, че имате нужда от услуга или продукт в близост до Вас.

Целта на Google е да предостави на търсещите – най-добрия отговор за всяко запитване. Когато неговите алгоритми открият, че вашето търсене е локално и търсите нещо в района около вас, то тези резултати от локалното търсене ще се появят на видно място на първата страница. Те могат да бъдат допълнени и от органични резултати за фирми и услуги във вашия район.

Информацията, налична в резултатите от локалното търсене – име на фирма, адрес, телефонен номер, уебсайт, снимки и видеоклипове, клиентски отзиви и оценки със звезди и други – е по-вероятно да отговори на тази нужда, отколкото обикновена синя връзка.

Можете да се появите в локалните резултати, дори и да нямате уебсайт, тъй като резултатите до голяма степен се определят от вашия бизнес профил (Google My Business). Тези списъци се създават чрез информация, събрана от други места в интернет и предложения на потребителите.

Защо local SEO е нужно за вашия бизнес?

Какво представлява Local SEO

Статистическите данни показват, че локалното търсене продължава да бъде приоритет за фирмите. Тази тенденция вероятно ще се запази, тъй като все повече хора се обръщат към своите смартфони

Според Google 76% от хората, които извършват локално търсене на своя смартфон, посещават бизнес в рамките на 24 часа, а 28% от тези търсения водят до покупка. Тази тенденция вероятно ще се запази, тъй като все повече хора се обръщат към своите смартфони

30% от всички търсения, които обработва, са свързани с местоположение, също според Google.

61% от потребителите казаха в скорошно проучване за местно търсене, че търсят локално всеки ден.

86% от хората разчитат на Google Maps, за да намерят местоположението на бизнес.

Повече от половината интернет потребители по света използват мобилно устройство за своите локални търсения.

83% от търсещите използват Google Търсене, за да научат повече за близките фирми; 55% използват Google Maps, 44% Apple Maps, 39% се обръщат към Yahoo, а 31% избират Bing.

Как Google определя локалното класиране

Google пази своите алгоритми за класиране при органично търсене в строго пазена тайна, но е много по-отворен относно това какво е необходимо за класиране в локалните резултати.

Трите основни фактора за локално класиране според Google са:

  • Разстояние
  • Релевантност
  • Популярност

Разстояние на обекта

Разстоянието се отнася до това, колко далеч е бизнесът от търсеното място. Google използва тази информация, за да прецени колко време ще отнеме на някого да стигне до там въз основа на условията на движение в този момент.

Релевантност на търсенето

Релевантността се отнася до това, колко добре даден местен бизнес профил отговаря на това, което търси някой потребител.

Популярност на компанията

Класацията на даден бизнес се определя от броя на отзивите, колко хора са го посетили и какво казват хората за него.

Как да направите Local SEO в 10 стъпки

  1. Регистрирайте бизнеса си в Google My Business.
  2. Добавете публикации към Google My Business профила си.
  3. Уверете се, че вашето име, адрес и телефонен номер (NAP) са еднакви във всички локални листинги.
  4. Изисквайте от клиентите си обратна връзка за вашите продукти и услуги.
  5. Добавете бизнеса си в онлайн директории и сайтове за локални цитати.
  6. Подобрете вътрешната си структура за свързване.
    Оптимизирайте URL структурата си, тагове, заглавия, мета описание и съдържание за локално търсене.
  7. Добавете страници с местоположение към вашия уеб сайт.
  8. Уверете се, че вашият уеб сайт е удобен за мобилни устройства.
  9. Получете входящи връзки с уместност и авторитет.
  10. Участвайте във вашата локална общност.

Заключение

Добавете пълна и подробна бизнес информация, за да помогнете на Google да разбере по-добре вашия бизнес и да съпостави вашия профил с подходящи локални търсения, за да подобрите локалното си класиране.

5/5 - (3 votes)

Дигитална Агенция Webzo
Logo