Етапи при изработката на онлайн магазин
01. Планиране
От първоначалните етапи на планиране до изпълнението, ясното и кратко разбиране на детайлите на онлайн магазина.
02. Проучване на пазара
Проучването на пазара ви позволява да получите задълбочено разбиране на нуждите, предпочитанията и поведението на клиентите.
03.Добавяне на продукти
От разбирането какви продукти да продавате до създаването на списък с продукти, ние ще ви преведем през стъпките, за да можете да започнете да продавате онлайн бързо и лесно. Да започваме!
04. Дигитална стратегия
Добре изработената стратегия ви помага да останете фокусирани, да се поставят реалистични цели и да идентифицирате всички потенциални рискове и препятствия.
05. Реализация
Стартирането на проект е важна стъпка във всеки бизнес. Това е моментът, в който цялото планиране, упорита работа и подготовка се обединяват
06. Анализ на резултати
Този анализ е от съществено значение, за да се определи успехът на проекта, да се идентифицират областите на подобрение и посоката на развитие